Pemulihan Semulajadi Untuk Penyakit Motion - Lima Kaedah Yang boleh Bantuan

Pemulihan Semulajadi Untuk Penyakit Motion - Lima Kaedah Yang boleh Bantuan

Salah satu pengalaman yang paling teruk saya telah dengan mabuk adalah pada menonton ikan paus ekspedisi. Ia adalah hari selepas ribut utama dan saya mengambil langkah berjaga-jaga beberapa Dramamine. Saya fikir apa-apa bagaimana saya akan berasa, dan budak tidak saya bayar.

Walaupun ada satu ikan paus menonton, saya tidak akan dihargai. Setiap hujung anak-anak kapal memberi gagal, dan ia tidak berlaku saya untuk menyediakan apa-apa herba. Yang paling teruk ia berlaku ketika saudara duduk di sebelah saya dan mula bertanya saya soalan mengenai makan malam ...

Sejak itu, saya telah mendidik diri saya sendiri, dan ada perkara yang boleh anda lakukan. Ada lebih awal daripada masa, ada pada awal dan satu yang boleh membantu walaupun selepas itu giat dijalankan.

1) accupressure: Saya mendekati semua remedi alternatif cara yang sama. Jika saya tidak dapat mencari sokongan saintifik, saya perlu mencari jalan untuk membuktikan, walaupun jika saya tikus makmal. Accupressure adalah salah satu remedi. Saya tidak percaya sehingga saya mempunyai sakit kepala besar-besaran dan tidak ada cara untuk membantu. Seseorang menunjukkan kepada saya satu set pergerakan dan bantuan segera.

Kakak saya juga mempunyai mabuk dan dia mendapati gelang yang boleh digunakan untuk mengurangkan masalah ini. Adalah sukar untuk menerangkan, tetapi ia seolah-olah untuk menyelesaikan masalah ini dalam ramai orang ... termasuk curiga.

2) Zaitun dan Lemon: Pada peringkat awal mabuk, kedua-dua makanan (yang patut saya memanggil mereka makanan tambahan) boleh membantu dengan mengurangkan pengeluaran air liur?. Mengapa yang penting? Pada peringkat awal mabuk, air liur yang berlebihan terbentuk yang boleh menyebabkan peningkatan sebanyak loya. Ini tidak akan berfungsi di peringkat akhir di mana loya yang berisiko untuk berjalan.

3) Saltines: Seperti buah zaitun dan lemon, ini adalah mengenai air liur. Saltines (kadang-kadang dipanggil keropok soda) boleh menyerap air liur dan asid perut, mengurangkan kesan mabuk.

4) Sirap Pepsin: Ini kadang-kadang dipanggil sirap kok, dan digunakan dalam pelbagai jenis loya dan muntah-muntah. Penjagaan perlu diambil kerana ia boleh berinteraksi dengan ubat-ubatan. Semak dengan ahli farmasi anda untuk melihat jika apa sahaja yang anda ambil akan berinteraksi.

5) Akar Halia: Kajian bercampur, tetapi ia dipercayai bahawa halia boleh mengurangkan asid. Apa yang kebanyakan orang yang menggunakan halia segar lakukan adalah untuk meletakkan sekeping antara gusi dan pipi. Dari situ, jus seolah-olah menggalakkan kelegaan daripada mabuk.

Ia memang satu idea yang baik untuk memeriksa dengan doktor anda atau ahli farmasi anda untuk memastikan mana-mana kaedah-kaedah ini tidak akan berinteraksi dengan mana-mana syarat atau ubat yang anda ambil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar