Bawang putih Menyembuhkan Herba

Bawang putih Menyembuhkan Herba

Walaupun berita itu berada di luar Dracula kerana kumpulan sesekali kentang goreng bawang putih dicelup dalam sos sendiri-Nya, bawang putih masih merupakan ubat kuat terhadap raksasa yang ditakuti "Coldzilla" dan "Flucula" (tidak berkaitan). Bawang putih, walaupun tidak dapat menahan atau mengelakkan mayat hidup telah terbukti berkesan terhadap virus, bakteria dan kulat. Herba kuat sedikit mengandungi banyak virus sebatian pembunuhan sulfida, yang sejuk anda tidak akan berpeluang terhadapnya.

Terdapat banyak cara untuk menggunakan bawang putih sebagai ubat sejuk, dari memasukkannya ke dalam sup untuk menggunakannya terus daripada kertas berisi bahawa ia datang dalam. Bawang putih mentah mungkin dengan cara yang paling berkesan untuk menggunakan keseluruhan potensi dada sejuk bawang putih, tetapi dimasak bawang putih juga membantu, dan terima kasih kepada keupayaan untuk menurunkan tekanan darah dan kolesterol, yang pasti tidak cedera. Sup imuniti bawang putih berkesan boleh dibuat dengan air mendidih, kemudian menambah bawang putih ringan tumis, bawang dan halia kepadanya. Anda kemudiannya menambah sup ayam sedikit dan reneh selama dua jam. A teh yang dibuat daripada halia, bawang putih dan madu juga sangat berkesan.

Banyak kali, apabila saya rasa sejuk yang akan datang aku akan mengambil ulas bawang putih, potong dan kemudian kunyah secara langsung. Allicin adalah sebatian sulfida yang membentuk apabila ulas bawang putih sama ada dicincang atau dihancurkan. Setakat ini ia adalah mikrob yang paling berkesan semulajadi anti bahawa bawang putih mengandungi, tetapi juga akan cepat hilang dengan kehadiran haba. Walaupun bawang putih mentah membakar tekak sedikit dan memberikan saya nafas bawang putih seperti yang lain, ia juga sangat berkesan dan membunuh bahan virus yang berkembang pesat dengan lapisan mukus hidung dan tekak saya. Kadang-kadang saya akan walaupun jus beberapa ulas bersama-sama dengan limau dan halia dan minum lurus ke bawah memberi manfaat dari kuasa potentiating imun ketiga-tiga makanan yang tertanya-tanya.

Berikut adalah beberapa cara lain untuk menggunakan bawang putih apabila anda berasa sakit

• Anda boleh tanamkan bawang putih ke dalam cuka yang membolehkan anda untuk mendapatkan manfaat mentah bawang putih semasa menyediakan sos salad buatan sendiri.

• Anda juga boleh menyediakan sapu bawang putih dengan menutup beberapa ulas bawang putih dalam zaitun beberapa dan membiarkan ia duduk selama kira-kira setengah jam. Kemudian, anda boleh sapu minyak ini pada kaki anda sebelum tidur bersama-sama dengan sepasang sarung kaki. Bawang putih akan memasuki sistem anda dan membawa kuasa penyembuhan ke dada dan paru-paru anda. Anda juga boleh menggunakan sapu bawang putih ini sebagai pemohon dada.

Seperti yang anda lihat, terdapat banyak cara untuk menggunakan hadiah alam semula jadi bawang putih sebagai ubat sejuk. Sebagai bawang putih antivirus yang kuat akan sentiasa mempunyai keupayaan untuk mengalahkan virus sejuk. Sejuk, yang perubatan moden telah gagal untuk mencari penawar bagi, tidak membangunkan cara sekitar kesan membunuh allicin yang berfungsi dengan menyekat enzim tertentu yang memakan virus kira.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar